I just want your kiss boy, I just want your kiss.

Fy sate vad det regnar! Det är inte ens roligt, var så otroligt blöt när jag kom hem.
Skolan var grymt slapp, på svenskan fick Mona-Lisa typ damp och på bilden målade jag lite på min tavla och sen gjorde jag en ros i lera. Efter lunchen fick vi sluta, och då for jag, Amanda, Moa och Sanna till stan i spöregnet. Efter en stund anslöt sig Moa till oss, och efter ännu en stund kom Louise också. Vi satte oss på Nodo och drack varm vit choklad och åt chokladbollar, eller alla utom Louise som lyxade till det och tog cheesecake. Efter det pallade jag inte mer och for hem, var för blöt och hade en aning ont i huvudet. Fick ett sms om att fotbollsträningen är inställd också, så sitter och taggar handbollsträning istället.
Nu ska jag gå och rengöra kattlådan, vet att ni är avundsjuka.



blir jävligt glad av den här låten, den är grymt härlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0