Underskatta inte de saker jag kommer göra.

Jag kommer aldrig på någon bra början på mina inlägg, utom på det i söndags då, jag och Marie är fan pro.
Jamen i alla fall, jag har inte varit på skolan idag eller igår, har haft ont i halsen, huvudet och nacken och sen lite feber på det också. Imorgon blir det då skola, vare sig jag är helt frisk eller inte. Halsen har lugnat sig en del efter fem koppar varmt te och typ 1023495 st halstabletter (om man tar bort 1023489 st alltså) och vad gäller huvudvärken är det bara att ta en ipren och bita ihop.
Igår såg jag tre filmer och fyra OTH-avsnitt innan pappa kom hem där vid halv fem och fixade tvn igen. Trodde vi var utan både tv och internet, men det visade sig att vi bara glömt koppla in antennsladden... Bra där alltså.
Idag väckte mamma mig vid halv elva, så gjorde lite frukost och satte mig vid tvn. Sen har jag suttit där hela dagen ganska precis, såg Valentine's Day för tredje gången med mamma där vid fyra ungefär. Kom ut ur duschen för en stund sen, satte mig vid datorn och kollade runt på youtube. Det är otroligt irriterande att inte alla Adeles låtar finns på spotify, speciellt att inte Set Fire to the Rain finns där. ´

Det var en gång en flicka och en webbkamera...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0