:P

Dagens vill ha: hela knän osv.
Dagens klädsen: Fotbollskläder, mjukisar och atm jeans & t-shirt.
Dagens frisyr: Uppsatt.
Dagens låt: Kvistar & Palt - Eljest! / Elektropop - Oleg
Dagens planer: äta, flocklan
Dagens saknad: Sommarlov, solen, Johannas stuga med flocken.
Dagens dummaste: Kanske Ronja, som la upp Mangedansen på facebook (dock inte särskillt dumt), annars vet jag it.
Dagens misslyckande:
Dagens drog: heroin :P:P:P:P:P:P:P:P nä, men typ socker.
Dagens köp: godis & dricka, flådigt.
Dagens godis: dumleklubba, nostalig där alltså.
Dagens humör: glad/trött/glad
Dagens citat: Johanna: Så tjock. Inte Emmys släkting: Jaha, men du är lång! (Bra diss där, verkligen... :P)
Dagens roligaste: Att komma till dmfinal, göra mål (hej tolv år), flumma på i omklädningsrummet.

Bara för att jag kände för att blogga och berätta om min dag fast inte skriva om den härmade jag Emma, så då vet ni.


Randombild från Gothia, söta var vi iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0