Easy for you to say, your heart has never been broken.

Nu är livet bra. Svergie tog JVM-guld (Zibanejad!!!) medans jag såg på, jag fick sova till två, mormor & morfar var förbi och vi åt pepparkakor och pratade och mormor visade en asgrym hemsida (ja, ASGRYM). Jag klickade hem ett sjuuuuuuukt snyggt skal, en lila bumper och skärmskydd till min(!!) iPhone. Okej jag tror att ni har fattat att jag har köpt en iPhone. (Okej Lina, då vet vi.) Anyway, fixade även tre födelsedagspresenter till Hilda som fyller 14 om en vecka, är faktiskt avundsjuk på grejerna, men jag kan sno dem så det är chill.
Jag har också gjort middag, städat i köket och nu ska jag gå upp och se The Voice Sverige. Uggla och Ola Salo är så roliga, haha. Ska jag ta lite glass och Pringles till det också? Ja men du, det lät bra!
Skal iPhone 4 USA News
Skalet, mer får ni inte se innan jag har det på telefonen (som inte ens har kommit än), heheh. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0