If she's the reason that you're leaving me tonight.

Läste genom lite gamla chattar på Facebook, galet hur pinsam jag har varit. Inte okej någonstans, blev fan arg på mig själv. Bläbläblä.

Nämen vem bryr sig, gjort är gjort liksom. Kom hem från en underbar dag på otroligt fina och underbara Pitholmsskolan (inse att detta är ironi, annars kan du dö i eld). Lesslesslessless på skiten, gymnasiet känns så skönt!
Iallafall satt jag kvar på skolan i typ en timme, pluggade/chillade tills pappa kom och hämtade mig, gick ut med Walle en snabbis, lagade mat och började fixa och trixa med telefonen. Sitter i vardagsrummet och bara lyssnar på musik osv (älskar det ordet förresten, osv är mitt nya favoritord, som egentligen är en förkortning men who fucking cares? Älskar det iallafall, osv <333333), väntar på att klockan ska bli åtta, då kommer Linnea (och Anna) hit och sedan ska vi mot Håkan för att se Svergie-Serbien med laget (även om vi än så länge bara är tre stycken som ska dit typ, haha). Låter bra enligt mig.
Oj, nu kom det en katt och la sig på mig, dags att sluta skriva kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0