Jag ville ha en bild som rubrik men sedan kom jag på att det inte går och blev ledsen.

Haha ja ni ser ju. ⬆ Ibland undrar jag vars det gick snett, typ vad det är för fel på mig. En av de gångerna är när jag tar kort på mig själv. Alltså det är ju sinnes. Att jag ens kan ta dem från början.
Har för mig att jag har lagt upp någon goding, men låååååångt ifrån de värsta. De jag tänker på kommer internet aldrig få skåda, blogg.se kommer sprängas av överbelastning för att alla vill se dem HELA tiden om den läggs upp. De är alltså för snygga för internet och allmän beskådning, tyvärr. Någon av dem kanskekanskekanske kommer upp i lagets hemliga grupp på Facebook, men det tvivlar jag på.
(okej lina, varför spårar du alltid?!?!?!?!)
Nu till vad jag tänkte säga. Anna och Sandra kom och hämtade mig och sedan for vi hem till Håkan. Vi blev åtta tjejer tillslut, och så Håkan och Ola då. Han bjöd på sjukt goda vindruvor och annan mumsig frukt. Hade riktigt trevligt trots att Sverige förlorade. Sedan att jag har sovmorgon imorgon gör ju inte saken värre direkt.
PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0